Errenta/Renta 2021

Apirilaren 4tik ekainaren 30era

Nola identifikatu BAK erabiliz?

Kanal digitalean errenta-zirriborroa kontsultatzeko eta aitorpena aurkezteko, beharrezkoa da aurretik zeure burua identifikatzea identifikatzeko bitarteko elektroniko baten bidez.

Horretarako, Bak jartzen dugu zure esku, identifikazio elektronikorako bitarteko bat, zeina aktibatzen erraza eta arina izateagatik gomendatzen baitizugu. Gainera, Ogasunarekin egin beharreko edozein izapidetan identifikatzeko balio du.

Bak ez badaukazu, aktibazio-kode bat bidali dizugu etxera, Errenta 21 eskutitzean. Ez nahastu: aktibazio-kodea ez da Bak sistemara sartzeko pasahitza, baina Bak aktibatzeko eta pasahitza lortzeko behar duzu.

Bak aktibatu

Egiaztatu BAK duzun

Etxera bidali dizugun Errenta 21 eskutitzean ez baduzu jaso aktibazio-kodea, esan nahi du Bak edo BakQ aktibatuta dagoela.

Hau da, baduzu zirriborrora sartzeko identifikazio-bitarteko bat.

Pasahitza gogoratzen ez baduzu, azkar eta erraz berrabiaraz dezakezu.

Baliteke zu kasu honetan egotea

  • Badut Bak

    Bak inoiz erabili baduzu aitorpena aurkezteko edo beste izapide batzuetarako, berriro erabil dezakezu zure burua identifikatzeko. Gogoan izan: Bak zure NANak edo AIZak eta zuk aukeratutako pasahitz batek osatzen dute.

    Errenta-zirriborrora sartu

    Ez dakit nola sartu

  • Ez dut gogoratzen pasahitza.

    Bak aktibatu bazenuen baina ez baduzu pasahitza gogoratzen, beste bat eskatu dezakezu.

    Pasahitz berria SMS bidez edo mezu elektroniko baten bidaliko dizugu, Bak aktibatu zenuenean adierazitako telefono-zenbakira edo helbidera.

    Pasahitza berreskuratu

  • Ez daukat Bak, baina aktibazio-kodea bai (Errenta21 eskutitzean)

    Bak-en aktibazio-kodea jaso baduzu Errenta 21eko eskutitzean, horrek esan nahi du ez daukazula Bak. Erraz aktibatu dezakezu.

    Telefono mugikorra eta errenta-eskutitzeko Bak-en aktibazio-kodea beharko dituzu, eta NANa edo AIZa eskura izan, haren iraunaldia galdetuko dizugu eta.

    Bak aktibatu

  • Ez daukat aktibazio-koderik

    Aktibazio-kodea errenta-eskutitzean bidali dizugu, apirilean. Eskutitza jaso baduzu, baina aktibazio-koderik ez, horrek esan nahi du Bak edo BakQ aktibatuta daukazula. Aktibazio-kodea duen 21 errenta-eskutitza jaso ez baduzu edo kodea galdu baduzu, Bak-en beste aktibazio-kode bat eska dezakezu.

    Eskutitz bidez bidaliko dizugu etxera, bizpahiru egunean.

IDENTIFIKATZEKO BESTE BITARTEKO BATZUK

BakQ edo beste identifikazio-bitarteko batzuk ere erabil ditzakezu errenta-zirriborrora sartzeko, aitorpena aurkezteko eta egoitza elektronikoan zure burua identifikatzeko. Zirriborrora sartutakoan, erabili nahi duzun identifikazio-bitartekoa aukeratzeko menu bat agertzen da. Hona bitartekoak: Bak, BakQ edo ziurtagiri digitalak. Zure identifikazio-bitartekoa aukeratu eta datuak sartuta, zirriborrora sartu ahal izango zara.

Identifikazio-bitartekoak

BESTE PERTSONA BATEK AURKEZ DEZAKE ERRENTA-AITORPENA NIRE ORDEZ?

Zure ordez beste pertsona bat errenta- eta ondare-izapideez ardura dadin nahi baduzu, ordezkaritza erabiltzeko aukera duzu.

Apirilean zure etxera bidali genuen 21 errenta-eskutitzak ordezkaritza-gakoa jasotzen du. Gakoa beste pertsona bati emanez gero (senidea, gestoria, aholkularitza...), pertsona hori errenta-zirriborrora sartu ahal izango da, eta aurkezpena zure izenean egin.

Gehiago jakin ordezkaritzari buruz

Zalantzarik baduzu? Hemen dituzu ohikoenak

  • Identifikazio elektronikorako oinarrizko mailako bitarteko bat da, honako hauek osatua:

    • Erabiltzailearen NAN/AIZarekin bat datorren erreferentzia-zenbaki batek.
    • Pasahitz batek.

    Doako sistema da, Internet bidez aktibatzen dena.

    Aktibatzeko, telefono mugikorra eta eta errenta-eskutitzeko Bak-en aktibazio-kodea beharko dituzu, eta NANa edo AIZa eskura izan, haren iraunaldia galdetuko dizugu eta.

  • Ez, hirugarren batek ezin du inola ere eskatu Bak beste baten izenean.

    Beste pertsona batek nire izenean jardun dezan, Bak edo identifikazio digitalerako beste bitarteko bat izan beharko du, eta ordezkaritza baliatu. 21 errenta- eta ondare-izapideetarako, pertsona batek beste baten izenean jardun dezake haren ordezkaritza-gakoa erabiliz.

  • Pasahitza berrezar dezakezu, eta Bak-eko kudeaketa-tresnen ataritik egin Bak-eko kudeaketa guztiak

    Bak-en kudeaketa-panelera sartu

    Pasahitza berrezarri

  • Izenperen zerbitzuen ataritik eguneratu eta aldatu daitezke Bak-en harremanetarako datuak, Bak-en kudeaketa-panelera sartuta.

    Bak-en kudeaketa-panelera sartu

  • Izenperen zerbitzuen ataritik eguneratu eta aldatu daitezke Bak-en harremanetarako datuak, Bak-en kudeaketa-panelera sartuta.

    Helbide elektronikoa aukerakoa da Bak-en, baina komenigarria da Bak-en iraungitze-abisuak jasotzeko

    Bak-en kudeaketa-panelera sartu

  • Bak eta BakQ identifikazio-bitarteko osagarriak dira.

    Biak identifikaziorako eta sinadura elektronikorako doako zerbitzuak dira, eta erabiltzen oso errazak.

    Bak identifikaziorako eta sinadura elektronikorako doako zerbitzu bat da, behe-mailakoa eta erabiltzen oso erraza. Pertsona fisikoentzat baino ez da.

    Oinarrian, identifikatzaile bat (erabiltzailearen NANa/AIZa) eta pasahitz bat ditu (pasahitza erraz berreskuratu daiteke). Izenpe erakunde ziurtatzailearen hodeian dagoen kualifikatu gabeko ziurtagiri bat da. BakQ-en antzeko sistema da, eta harekin partekatzen ditu identifikatzailea eta pasahitza (beraz, bakQ baduzu, bak ere baduzu). Bak aktibatzeko ez da beharrezkoa pertsonatzea.

    BakQ sistemak, oinarrian, osagai hauek ditu: identifikatzaile bat (erabiltzailearen NANa/AIZa), pasahitz bat (erraz berreskuratu daiteke), itsasontzi-joko bat eta Izenperen hodeiko ziurtagiri kualifikatu bat.

    IZENPE erakunde ziurtatzaileak eman eta kudeatzen du, eta aurrez aurreko identifikazioa behar da, hura emateko.

    Bak-ekin batera, sistemok beste batzuek baino ezagutza tekniko eta instalazio-betekizun gutxiago behar dituzte; horrek errazago eta erabilgarriago bihurtzen ditu.

    BakQ leku hauen eskatu behar da eta momentuan bertan ematen da:

    1. KzGuneazentroen sarean.
    2. Ogasun eta Finantza Sailaren bulegoetan.
    3. Gertu bulegoak eta Herritarrei laguntzeko Bizkaiko Foru Aldundiaren bulegoak.

    Bulego guztien zerrenda kontsutatu hemen.

Jarri harremanetan gurekin

  • Errenta kanpaina

    Teléfono

    94 608 3000

    Arreta pertsonalizatua

    Aitorpena aurkeztea, zergei buruzko kontsultak, informazio orokorra, zalantzak argitzea, Bak aktibatzeko laguntza, Bak sistemari buruzko kontsultak.

    Ordutegia:

    Astelehenetik-Ostiralera, 8:30etik 19:00etara

    Arreta automatikoa

    Aitorpena aurkeztea eta izapide errazak.

    Ordutegia:

    24/7

  • Gorabehera informatikoak

    Teléfono

    94 608 3566

    Gorabehera informatikoei buruzko kontsultak

    Ordutegia:

    Astelehenetik-Ostiralera, 8:30etik 19:00etara

  • Posta elektronikoz

    Idatz iezaguzu herritarrentzako arreta-formularioaren bidez, eta ahalik eta lasterren erantzungo dizugu.