2020(e)ko uztailaren 22(a) 11:23

Bilbao Bizkaiak gastronomiaren aldeko apustua egin du uda honetan turismoa sustatzeko elementu nagusi gisa

Ekonomia Sustatzeko Saila

Bizkaiko Foru Aldundiak eta Bilboko Udalak lehentasuna ematen diete marketin digitaleko jarduerei eta operadore turistikoekin lankidetzan aritzeari, covid-19aren efektuak markatutako uda baten helmuga sustatzeko.

Michelin izarra duten sukaldariak,Ainara Basurko eta Jose Mari Aburto

Bilbao Bizkaiak bere ahalmen gastronomikoa erakusten du eta bidaiariak gonbidatzen ditu uda honetan Michelin izarra duten jatetxeen helmuga distiratsu batera eta, begiratzen duzun lekutik begiratuta, jateko moduan dagoen hiri batera. Bilboko Udalak eta Bizkaiko Foru Aldundiak gaur goizean aurkeztu dituzten turismoa sustatzeko kanpainetako bi dira, Covid-19-aren markatutako urte batean bisitariak erakartzeko.

Juan Maria Aburto, Bilboko alkatea, eta Ainara Basurko, Ekonomia Sustatzeko diputatua, Bilbao Bizkaiak* dituen Michelin izarrak dituzten hamar sukaldarietako bederatzirekin batera izan dira. Horiek dira udako kanpainetako bi protagonistak, hiria eta lurraldea helmuga bereizi eta balio erantsi handikoa bihurtu nahi dutenak osasun-alerta globalak egutegiak eta sustapen-estrategiak birplanteatzera behartu duen une honetan.

Bilbao Bizkaiak gastronomia aukeratu du bisitariak erakartzeko elementu nagusi gisa eta, joerari jarraituz, gutxiago etorriko dira nazioartetik eta gehiago hurbileko merkatuetatik. Beste urte batzuetan ez bezala, hegazkina gutxiago erabiliko da eta ibilgailu pribatua gehiago, eta horrek itzultzera animatuko ditu hirian eta lurraldean beste batzuetan egon diren turistak eta bisitari horiek malguagoak izango dira plan eta ibilbideetan.

Juan Mari Aburtok eta Ainara Basurkok azaldu dutenez, kanpainek Bilbo eta Bizkaiko sukaldaritza-handitasunak espektro zabal baten nabarmentzearen alde egiten dute: tokiko ekoizpenetik hasi, pintxoak eta sukaldaritza tradizionalera, goi mailako gastronomiatik eta txakolinarekin lotutako enoturismotik igarota. Gastronomia da Bilbao Bizkaira hurbiltzen diren bisitarientzat erakargarri handienetako bat. Eta, gainera, hiriko eta lurraldeko jarduera ekonomikoan eragin handia duen eskaintza bereizia bideratzea ahalbidetzen duen osagaia da.

Uda 2020 kanpainak eta jarduerak

Helmuga sustatzeko aukeratu den formula marketin digitaleko ekintzak eta turismo-operadoreekiko lankidetzak dira. Horrela, 4 kanpaina berri aurkeztu dira, Bilbao Bizkaia Erreserbarekin bat egiten dutenak, barruko turismoa sustatzeko hiriaz eta lurraldeaz gozatzeko 300 jarduera baino gehiagorekin abian jarri den erreserben ataria. Gainera, beste jarduera bat iragarri dute helmugan, bisitarien mugikortasuna errazteko.

  • Bilbao Bizkaia, itzuliko zara gaikako bideoen kanpaina bat da, helmugako esentzia txakolinarekin, erosketekin, kostaldearekin, barnealdearekin, gastronomiarekin… lotutako edukiekin laburbiltzen duena. Sare sozialetan eta newsletterretan mezu emozionalak emanez bideoek Bilbao Bizkaira egindako bidaia baten esperientziak gogora ekartzen laguntzen dute.
  • Helmuga bat, hamabi izar gastronomiko mezu nagusia da, bi kanpaina eta goi-mailako gastronomia protagonista bateratzeko balio duena. Bietan uztartzen dira hiriko eta lurraldeko Michelin izarra duten 12 jatetxeen berrikuntzak eta sorkuntzak, sukaldaritza-esperientzia paregabea bizi nahi duten bisitarien erakargarri gisa jarduteko. Datorren astean hasiko dira.
  1. Bilbao Bizkaia helmuga distiratsua Madril eta Bartzelonako publiko segmentatuei zuzendutako kanpaina da.
  2. Dastatu izarrak Bilboko eta Bizkaiko tokiko publikoari zuzenduta dago, etxetik hain gertu duten goi mailako gastronomiaren berri izan dezaten.
  • Jateko moduko hiriak Vueling airelinearekin batera egindako marketin-jarduera da, helmuga sustatzeko, gastronomiaren bidez lau hiri igorlerekin konektatuz: Sevilla, Malaga, Valentzia eta Bartzelona. Oso bideratuta dago sare sozialetara eta parte hartzen duten beste hirietan zuzeneko sustapeneko ekintzekin osatzen da. Joan den uztailaren 14an hasi zen, eta oso kanpaina bisuala da, interes gastronomikoa suspertzea helburu duten mezuekin batera: "ciudades como Bilbao cortan el bacalao".
  • Bilbao Bizkaia gaikako mapa berriak. Hiriko eta lurraldeko turismo-bulegoek lau mapa turistiko berri banatzen dituzte hiria eta lurraldea zeharkatzeko: Txakolina, Shopping, Drive & Enjoy, City & Experience. Jarduketa horri esker fluxuak lurraldean zehar bana daitezke, ibilbide eta aukera berriak eskainiz, lehen aldiz Bilbo Bizkaia aurkitzeko edo berriro aurkitzeko.

*Michelin izarrak dituzten 12 jatetxe daude Bilbao Bizkaian: Azurmendi, Eneko eta Eneko Bilbao (Eneko Atxa), Etxanobe Atelier (Fernando Canales), Asador Etxebarri (Bittor Arginzoniz), Nerua (Josean Alija), Zarate (Sergio Ortiz de Zarate), Zortziko (Daniel García), Mina (Álvaro Garrido), Andra Mari (Zuriñe García), Boroa (Ander Unda eta Vitalie Nofit), eta Ola Martin Berasategi (Raúl Cabrera)


Argazkiak


Bideoak


Audioak